sobota, 21 lipca 2012

SZEŚĆ

                                                 Niechciany gość 
                     " No tylko jego tu brakowało. Miałam ochotę zamknąć mu drzwi przed nosem"
... Oczami Mitchie...
No to sie ostatnio porobiło. Liam w szpitalu, kto by uwierzył. Z jednej strony trochę mi go szkoda ale z drugiej, bawił się moją przyjaciółką niech ginie. Avalon do niego pojechała nawet nie wiem po co ale jak chce. Siedziałam sama w domu i cholernie mi się nudziło. Zadzwonił mój telefon. Spojrzałam na wyświetlacz. Ooo to Nick co za odmiana.

- Cześć Nick co tam ?
 
- Hej kochana bardzo dobrze.

- Czemu jesteś taki szczęśliwy?

- Bo mam wiadomość- Jestem pewna że tu się uśmiechnął.-Poznałem nową dziewczynę i jesteśmy razem.

 - To szczęścia - burknęłam.

-Dzięki. A ty masz kogoś ?

- No wiesz jest paru takich nawet fajnych kolesi i w ogóle.- Skłamałam. Jest dużo kolesi ale żaden nie fajny.

- To się cieszę. Muszę kończyć Papa.- Rozłączył się.

W środku czułam jakby się coś we mnie gotowało. Byłam o niego ... Zazdrosna ? Chyba tak można to nazwać. Nie wiem czemu w końcu już nie jesteśmy razem. Ale czego ja się mogłam spodziewać, przecież taki chłopak jak on może mieć każdą jaką sobie zapragnie.
Rozłożyłam się na kanapie i nawet nie wiem kiedy zasnęłam.


... Oczami Zayna....
Nie wiem co się ze mną stało. Liam jest chory, leży w szpitalu , może umrzeć a ja nie mogę przestać o niej myśleć. Mowa o Mitchie. O jej zielonych oczach, uśmiechu, dołeczkach w policzkach, czerwonych włosach. To nie możliwe żebym się zakochał, dla mnie coś takiego nie istnieje. Tylko czemu ona mnie tak nie lubi? Czy ja jej coś zrobiłem ?  Wczoraj gadałem z nią nawet ... normalnie ?  Była miła jak na nią.  Wszyscy siedzieli na korytarzu przed salą Liama. Nawet Avalon przyszła co znaczy że Mitchie jest sama w domu. Chyba . Koniec myślenia, muszę działać. Pojadę do niej.


... Oczami Mitchie..
Miałam dziwny sen. Chodziłam w kółko w okół słonia który miał złamaną nogę, nie potrafiłam mu pomóc i patrzyłam jak cierpi. Obudził mnie dzwonek do drzwi. Dziwne, nie spodziewam się gości.  Gdy otworzyłam drzwi zobaczyłam tego chłopaka, mulacika z różą w ręku. No tylko jego to brakowało. Miałam ochotę zamknąć mu drzwi przed nosem ale nie zrobię tego z grzeczności. Muszę w końcu zapamiętać jego imię.

- Em? Co ty tu robisz ....

- Zayn . Jestem Zayn. - Przerwał mi niegrzeczny.

- Tsa, nie ważne. Avalon nie ma jeśli o to ci chodzi. - wymruczałam.

- Nie ja przyszedłem do ciebie. - Podał mi róże - Trzymaj.

- Em, ok dzięki- To mnie Chłopak zdziwił.

Zaprosiłam go do domu.  nie miałam ochoty z nim przebywać, ani też sił żeby go wygonić.
Usiadł na kanapie a ja naprzeciw niego .

- Słuchaj ja ... Chciałem powiedzieć że mi się podobasz- Ło kurwa- I po prostu nie mogę przestać o tobie myśleć i o tej nocy spędzonej z tobą też nie i

- Wyjdź- powiedziałam a on popatrzył na mnie jakby się zdziwił- Wyjdź powiedziałam.

-Ale...

-Tam są drzwi- wskazałam na nie, a on grzecznie wyszedł.

Co ten chłoptaś sobie wyobrażał że przyjdzie da mi jakiś kwiatek i powie mi że wspomina o nocy ze mną a ja padnę mu w ramiona ? Mylił się. Głupia arogancka gwiazdeczka myśli że każdy go kocha.   
Do domy wróciła Avalon. Jest moją najlepszą przyjaciółką ale nie mam siły jej tego opowiadać, może kiedy indziej. Uśmiechnęła się do mnie i poszła do swojego pokoju jakby nigdy nic. Nie dziwie się jej w końcu skrzywdziła człowieka. Może wydaje się bez uczuć ale znam ją i wiem że w środku jest wrażliwa.  Ja również poszłam do swojego pokoju i zasnęłam.

*************
Hej tu ja Susi. Dzisiaj to ja dla was napisałam ;) Zapraszam na mojego osobistego bloga o 1D : http://tell-me-a-lie-o-d.blogspot.com/ ;)  A co do pisania to wyjeżdżam na tydzień może dwa i nie będę mogła pisać ale macie Verson an którą możecie liczyć ;) To buziaki. Xx

8 komentarzy = nowy rozdział ;)

12 komentarzy:

  1. trochę krótki ale spokoo: ))
    żal mi trochę liama :< bo jest cchory : (((
    a co do Mitchie ma charakter ,haha: D
    Wyjdź <-- rozwaliło mnie ,haha: D
    dodaj rozdział ,a no i dodajesz szybciej to jest Plus dla cb <33
    GABI <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział w porządku, w prawdzie mógł by być trochę dłuższy, ale po za tym nie mam uwag :) Czekam na nexta :P

    OdpowiedzUsuń
  3. łaał super rozdział : )
    dodaj : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Laski ja was kocham zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super ekstra z dupy czad :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ZZZZZZZAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D dodajcie NN

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjebany w kosmos :)
    Czekam na kolejny rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE CZADODDDDDD :d MEGA ROZDZIAŁ
    PLIS DODAJ ROZDZIAŁ DZIŚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co mam powiedzieć ? Rozdział cundy :) Z resztom jak zawsze u Was kochane :* Czekam na nn i zapraszam do sb na :
    http://4ever-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Supcio:)
    Dawc Haroldaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na nowy rozdział na http://4ever-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział mógłby być trochę dłuższy, ale no i tak zajebisty. Jakby ci się nudziło zapraszam na http://zamachowiec-zayn.blogspot.com/, miło będzie jak skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Słowa do nas...