poniedziałek, 28 maja 2012

Prolog

Spójrz naszymi oczami a dowiesz się jakie jesteśmy na prawdę





 


Czy zawsze trzeba być miłą córeczką,dobrą uczennicą?Każda dziewczyna,każdy człowiek na ziemi sam wybiera jaki będzie w życiu.Jak będzie postępował.Może być miły dla otocznia ale może być też na odwrót.Są różne typy dziewczyn ale są w czymś podobne do siebie.
Każda z nich ma uczucia,każda potrafi być miła ale też zadziorna.
Każda chce miłości.
Każda z tych dziewczyn boi się kochać.

Nie ważne jakie będą w życiu
Czy emo czy dziewczyną ,która nie odróżnia się od otoczenia.Jeżeli mamy być komuś pisane to i tak odnajdziemy tą osobą.Bez względu na wygląd charakter czy coś innego.Przeznaczenie to przeznaczenia i nie da się od niego ucieknąć.

Czasami osoba która jest nam przeznaczona może znajdować się tuż obok nas a czasami oddalona jest o miliony kilometrów.  Z przyjaźnią jest co innego,
bo przyjaciel to osoba która może na zewnątrz jest inna ale w środku jest taka sama.
 Przyjaciół można mieć kilkunastu ale nie wszyscy będą zaufani. 
Przyjaciołom trzeba ufać. Nie ważne co się wydarzy im ZAWSZE trzeba ufać,
 bo prawdziwy przyjaciel cię nigdy nie opuści.Choć będzie się z nim kłócić,to i tak nie specjalnie.Nigdy nie chcielibyśmy stracić przyjaciela.


,,Kocham Cię przyjacielu,kocham życie i nawet wtedy kiedy zraniło mnie tak bardzo,że przez krótką chwilę zapragnęłam umrzeć,nawet wtedy nie popełniłam zdrady bo byłeś przy mnie.''
,,Przepraszam wszystko,że nie mogę być wszędzie.Przepraszam wszystkich,że nie umiem być każdym i każdą''.





4 komentarze:

  1. Zapowiada sie cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, ciekawie. Takie głębokie przemyślenia mi się pdobają ;) tylko spacja po kropce cię nie pogryzie ^^
    Cande

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskiii :D Ciekawy wystrój bloga . A pozatym zapraszam do mnie : http://this-is-true-love-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Słowa do nas...